Copicmarkers Benelux

Copicmarkers Benelux
Leuke link

zondag 19 mei 2013

Voorraad!

 
 
Ik stoorde me aan de witte randjes, maar google heeft altijd wel een oplossing. Bij kleuren met stiften.
Ik heb van de week stiften gekocht.
Ik heb nog niet van die luxe Copicmarkers. Daarmee kan ik de witte randjes bijkleuren. Andere ideeen zijn altijd welkom.
 
Deze kaart had ik nog liggen, en je ziet hier duidelijk de witte randjes.
 
Mijn voorraad kaarten wordt steeds groter.
Ik denk dat ik ze maar een keer ga verkopen.
 
Groetjes Annelies
 

3 opmerkingen:

  1. Prima oplossing en je kaart is toppie!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het niet storen wat ik zie op je kaart vind hem wel moi
    wat ik jammer vind is je rand die je hebt gerild dit komt door het karton zou overstappen op bazill die heeft dit niet heefdt ook he tlinnen effect maar schuert niet op de rug
    succes
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen